Aku punya cerita..

....................................................................................................................................................................


aku punya rasa kasihan..
rasa kasihan yg amat sangat..
sampai terkadang keliru dgn diri sendiri..
apakah ini satu kelebihan atau kelemahan diri??

aku punya hati... mereka juga punya hati
aku cenderung untuk jaga hati orang..
sampai kadang hati sendiri yang retak..

aku punya cerita lain..
aku nampak situasi orang..
aku nampak jalan penyelesaian
aku dalam situasi sendiri
aku sesat.. kelam jalan yg hendak dituju..

aku punya rasa curiga..
andai jalan ini dipilih..
bagaimana dgn yang disana
andai jalan itu dipilih..
bagaimana pula yg disini...
berdosakah aku dengan keputusanku?





aku punya cerita yang tak sudah..
di penghujung jalan..
perasaan orang jugak yang diambil peduli..
mungkin harus ku lepas tangan pada masa..
agar mereka yang menjadi hakim kisah ini..







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

 
Hakciptaterterterpelihara merpatiputehh.blogspot.com